Skip to main content

Kunnen jullie mijn Campagne controleren? - Knowledgebase / Content / Campaigns - Deployteq Support

Kunnen jullie mijn Campagne controleren?

Authors list

Wanneer je twijfelt over de werking van een Campagne. is het raadzaam deze eerst uitgebreid te testen (Hoe test ik een Campagne?).

Mocht je tijdens of na het testen problemen ondervinden waarbij de Campagne niet naar behoren functioneert kun je contact opnemen met onze Support Desk:

Telefoon: 030-6988070 (optie 1)
E-mail: 
support@deployteq.com

De volgende informatie is benodigd voor een juiste analyse:

- In welke Portal / Brand staat de Campagne?
- Welke Campagne betreft het?
- Wat verwacht je dat er gebeurd in de Campagne?
- Stappenplan tot het probleem.

Onze Support Desk zal je op weg helpen om de Campagne naar wens te laten functioneren.

Mocht je opvolgend verdere ondersteuning nodig hebben met de Campagne inrichting, kan ons intern bureau Campaign Services je verder ondersteunen, echter is dit wel tegen betaling. Je vraag zal in dat geval intern worden doorgezet naar ons bureau Campaign Services. Directe aanvragen voor ons bureau kan je ook sturen naar project-inbox@deployteq.com. Onze experts zullen je vervolgens , tegen betaling, over de juiste mogelijkheden informeren.