Skip to main content

Met welke vragen kan ik bij Deployteq Support terecht? - Kennisbank / Aan de slag - Deployteq Support

Met welke vragen kan ik bij Deployteq Support terecht?

Authors list

Het primaire doel van Deployteq Support is het behandelen van technisch ondervonden issues binnen Deployteq. 

Hier valt onder : 

  • De standaard Deployteq onderdelen en functies.
  • Maatwerk dat voor een klant is gemaakt.
  • Aanvullende modules van Deployteq welke zijn aangeschaft vanuit de Deployteq store. Hierbij kan er ondersteuning worden verleend op de inkomende data naar Deployteq

Vragen met betrekking tot inhoudelijke  kwesties zoals onderstaand, kunnen worden beantwoord door ons bureau Campaign Services die je hier uiteraard verder mee ondersteunen. Hiervoor kan je direct een mail sturen naar project-inbox@deployteq.com of contact opnemen met onze Support desk. Je vraag zal vervolgens worden doorgezet naar onze collega's van Campaign Services welke je verder zal voorzien van informatie en ondersteuning.


Onze Support desk is bereikbaar via:
Telefonischt: 030 - 698 80 80 (optie 1)
E-mail: support@deployteq.com